بسیاری از افراد موهای طبیعی خود را دوست ندارند و به فکر انجام کارهایی برای صاف کردن موهای خود هستند. خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای نرم کردن موهایتان وجود دارد. به طور دائم، که اجازه می دهد تا موهای بسیار صافی داشته باشید. پس اگر میخواهید در مورد صافی مو اطلاعاتی را کسب کنید با ما تاپایان همراه باشید.

براي رزرو وقت و مشاوره رايگان با شماره زیر در تماس باشيد.

سالن تخصصی احیا و صافی مو   : 

نمونه بهترین کراتین کار مو شیراز اینستا :

انواع روش های صاف کردن مو

روش ملایم و غیردائمی

در این روش شما میتوانید به کمک اتو موهای خودتان را صاف کنید اما این روش دائمی نخواهد بود و موهای شما فقط برای چند ساعتی صاف میشود اما اگر به دنبال موهای صاف به صورت دائمی هستید با ما همراه باشید.

روش های شیمیایی دائمی و نیمه دائمی

شما به کمک مواد کراتینه مو و.. میتوانید موهای صاف برای مدت طولانی داشته باشید همچنین شما برای اینکه بتوانید موهای خودتان را برای مدت طولانی صاف کنید باید زیر نظر یک کراتین کار حرفه ای باشید در بخش های بعدی به شما روش های صاف کردن مو به صورت دائمی آموزش دادیم.

روش صافی مو به صورت دائمی

ریباندینگ مو

صاف کردن مو روشی برای ایجاد موهای صاف و ابریشمی با ماندگاری طولانی است که با ابزارهای مخصوص انجام می شود و شامل تغییر فرم موها و شکستن تارهای آنها و همچنین کمک به ترمیم و بازیابی فرم می شود. مو بسته به مقدار و طول مو، این فرآیند می تواند 4-8 ساعت طول بکشد.

روش ترمیم مو به شرح زیر است:

  • ابتدا آرایشگر موهای شما را با شامپوی معمولی شستشو می دهد و موهای شما را به چند قسمت تقسیم می کند.
  • سپس یک لایه ضخیم از مواد مخصوص پس انداز به موها زده می شود و با ابزار مخصوص روی تمام مو پخش می شود. این مواد باید حدود 30 تا 45 دقیقه در مو بمانند.
  • سپس موها به لایه های بسیار نازک تقسیم می شوند و هر قسمت با اتو مخصوص صاف می شود.
  • بعد از مسواک زدن موهای خود را بشویید و یک ماسک موی مخصوص کراتینه را روی ریشه ها بمالید تا مراقبت های ضروری از موها باشد.
  • در نهایت موها با سشوار معمولی خشک می شوند و برای همیشه صاف و ابریشمی می شوند

مدل صافی مو ژاپنی

آرایشگری ژاپنی از گرما و روش های شیمیایی برای تغییر حالت فر مو استفاده می کند. فرآیند تولید موی ژاپنی به ترتیب زیر انجام می شود:

  • ابتدا موهایتان را با شامپو بشویید و مطمئن شوید که موهایتان کاملا تمیز است.
  • سپس هر قسمت با محلول شیمیایی پوشانده می شود. این محلول پیوندهای پروتئینی را می شکند و ساختار طبیعی موهای شما را بازیابی می کند.
  • بگذارید این محلول به مدت 30 تا 45 دقیقه روی موهایتان بماند.
  • سپس آرایشگر محلول را با آب سرد می شویید و سپس موها را شامپو می کند.
  • در مرحله بعد، قسمت های نازک و نازک مو باید با اتو موی مخصوص گرم شوند تا کامل شوند.
  • موها به آرامی روی هر تار مو اتو می شوند.
  • در مرحله بعد آرایشگر مواد شیمیایی دیگری را به موها می زند تا موها حالت جدید خود را حفظ کنند.
  • پس از سه روز، برای چسباندن دائمی و داشتن موهای ژاپنی فوق العاده نرم، باید این روند را دوباره تکرار کنید.

روش طبیعی صافی مو

تخم مرغ و روغن زیتون

تخم مرغ سرشار از پروتئین است که موها را نرم و مغذی می کند. روغن زیتون همچنین یک نرم کننده عالی برای مو است. مخلوط این مواد موها را صاف و بدون وز می کند.
تنها چیزی که برای این درمان نیاز دارید دو تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون است. ابتدا باید این مواد را خوب مخلوط کنید. سپس آن را روی کف دست خود قرار دهید. سپس موهای خودتان را بعد از یک ساعت بشویید.

شیر، عسل و زنجبیل

شیر گاو یک نرم کننده طبیعی عالی برای مو است. پروتئین شیر موهای شما را نرم و قوی می کند. با عسل بهتره زیرا عسل نرم کننده ای است که به حفظ رطوبت مو کمک می کند. بنابراین موهای شما دوباره نمی ریزد. همچنین مخلوط شیر و عسل موها را نرم و براق می کند.
برای این درمان باید دو قاشق شیر و عسل را مخلوط کنید. سپس توت فرنگی خرد کنید بعد اضافه کنید. مخلوط را روی موهای خود بمالید، سر خود را با حوله بپوشانید و پس از 2 تا 3 ساعت موهای خود را بشویید.

آلوئه ورا

از آلوئه ورا به عنوان صاف کننده طبیعی مو استفاده کنید
یکی دیگر از راه های صاف کردن مو با استفاده از مواد طبیعی استفاده از آلوئه ورا است. آلوئه ورا سرشار از آنزیم هایی است که موها را نرم و صاف می کند و رشد می کند. این محصول به ساقه موهای شما نفوذ می کند و موهای شما را مرطوب می کند و احساس کثیفی به آن می دهد.
این درمان نیاز به مخلوط کردن نصف لیوان روغن گرم با نصف لیوان ژل آلوئه ورا دارد. مخلوط را روی موهای خود بمالید. بعد از 30-40 دقیقه بشویید.

روش صافی مو با مواد کراتینه

کراتین نوعی پروتئین است که از بدو تولد در مو یافت می شود و به همین دلیل است که موهای سالم درخشندگی طبیعی دارند. اما نور خورشید، مواد شیمیایی، آلودگی و سایر عوامل خارجی می تواند موهای شما را از این پروتئین بی نیاز کند و باعث خشکی، شکستگی و آسیب مو شود.

درمان کراتینه مو چیست؟

امروزه راه های زیادی برای بازگرداندن کراتین به مو وجود دارد. یکی از محبوب ترین این روش ها درمان کراتینه مو است. در این روش درمانی کراتین مصنوعی به مو اضافه می شود تا موها براق و یکدست شوند. به عبارت ساده، این درمان شامل افزودن کراتین مصنوعی به مو و فعال کردن آن است. این روش درمانی به ویژه برای مردان و زنان محبوب است.

فواید درمان کراتینه

سلامت و تراکم مو به کراتین بستگی دارد. افرادی که درمان های کراتینه مو انجام داده اند موافقند که از مزایای زیر بهره مند شده اند:
کنترل آسان و روشنایی بیشتر
سردرگمی کمتر و برداشتن آن آسان تر است
چروک و خشکی کمتر.
مو کوتاه کن
رشد بیشتر و سریع مو
ریزش مو در اثر نور خورشید، گرمای ناشی از سشوار و سایر علل طبیعی
خشک شدن سریع مو بعد از حمام

نکاتی که باید قبل از انجام کراتینه درمانی در نظر بگیرید

این درمان برای افرادی که نگران موهای خشک یا موج دار هستند مناسب است. اگر موهای نسبتا صاف یا ظریفی دارید، ممکن است نیازی به استفاده از آن نداشته باشید. لطفا با مردم صحبت کنید آرایشگر شما را در انتخاب بهترین مواد و روش درمانی راهنمایی می کند. درمان های کراتینه برای همه یکسان نیست و موهای مختلف نیاز به درمان های متفاوتی دارند، بنابراین مهم است که با یک متخصص مشورت کنید، لطفا قبل از شروع درمان، خود را تازه کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

روند درمان کراتینه

اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که زمانی که می خواهید کراتینه درمانی را انجام دهید باید زمان کافی داشته باشید، زیرا به کار بسیار کمی نیاز دارد. لیست زیر مراحل درمان را نشان می دهد:
ابتدا آرایشگر موهای شما را شستشو می دهد.
مرحله بعدی این است که موها را کاملا خشک کنید تا زمانی که دیگر رطوبتی در موها وجود نداشته باشد.
سپس از محلول کراتینه استفاده می کند. این محلول برای مدت طولانی دوام می آورد تا زمانی که موهای شما کاملا جذب شود.
سپس دوباره موهای خود را خشک کنید.
در نهایت کراتین موهایتان را با صاف کننده تثبیت می کنید.

مراقبت های بعد از صافی مو

حداقل تا 48 ساعت پس از کراتینه درمانی موهای خود را نشویید. با این حال، می توانید از شامپو خشک استفاده کنید.
به مدت دو روز موهای خود را نبندید.
مراقب وضعیت خواب خود باشید تا حتی فشار کمی به موهایتان وارد شود
از شامپو و نرم کننده بدون سولفات استفاده کنید.
به مدت چند روز موهای خود را برس نزنید. همچنین از محصولات مرتبط استفاده نکنید.
از محصولات مراقبت از پوست مخصوص موهای حجیم استفاده کنید. در این صورت می توانید با یک آرایشگر مشورت کنید.

کلام پایانی

امروز شما به خوبی در مورد اینکه چگونه موهایی صاف و درخشنده داشته باشید اطلاعاتی را کسب کردید اگر میخواهید که با روش های طبیعی و کراتینه موهای شما صاف درخشنده شود فقط کافیه که از خدمات تخصصی در سالن زیبایی زیر نظر کراتین کار حرفه ای استفاده کنید.
از اینکه تاپایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

براي رزرو وقت و مشاوره رايگان با شماره زیر در تماس باشيد.

سالن تخصصی احیا و صافی مو   : 

نمونه کارهای بهترین کراتین کار مو شیراز اینستا :