مو همیشه تاثیر خیلی زیادی در ظاهر و زیبایی هر فرد ایفا میکند اگر می‌خواهید موهایی زیبا و منظم با مدل‌های امروزی و جذاب داشته باشید اما زمان و هزینه کافی برای آن ندارید؛

یادگیری انواع مدل بستن مو در خانه بهترین گزینه برای شماست در این مقاله قصد داریم چندین نمونه و آموزش بستن مو در خانه بستن مو زیبا و ساده را در خانه با کمک تصاویر به شما یاد می‌دهیم تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن موهایتان را مرتب و زیبا کنید و همیشه جذاب به نظر برسید.

با یادگیری این مدل موها دیگر احتیاجی نیست برای هر مجلس کوچکی به آرایشگاه بروید زیرا به آسانی می توانید در خانه موهایتان را شینیون کنید و در مجالس حاضر شوید.

فیلم مدل بستن مو ساده در خانه با کش

 

آسان ترین و زیباترین مدل های آموزش بستن مو در خانه

آموزش مدل مو گوجه‌ای

آموزش مدل مو گوجه‌ای

مدل دم گوجه ای از آسان ترین مدل هایی است که خانم ها میتوانند در منزل انجام دهند. برای آنکه بتوانید این مدل را سریعتر انجام دهید ابتدا با یک تل جلوی موهایتان را مرتب کنید. پشت موهایتان را نیز بایستی به شکل دم اسبی ببندید. سپس به کمک انگشتان موهایتان را بپیچید و به شکل دایره در بیاورید و پس از مرتب کردن آن را با گیره محکم کنید.
به شما پیشنهاد میکنیم برای مواقعی که سریع می خواهید موهایتان را مرتب کنید و حتی فرصت شانه کشیدن هم ندارید، این مدل مو را حتما یاد بگیرید.

دم اسبی آراسته

دم اسبی آراسته

در گذشته اعتقاد داشتن که موی دم اسبی برای افراد تنبل است و می بایست برای دختران کوچک و در محیط باشگاه استفاده شود. اما مدل دم اسبی، اینقدر پیشرفت کرده است که این مدل تبدیل به یکی از مدل های روز شده است. همچنین مدل دم اسبی، لباس زیبای شما را تکمیل می‌کند، زیرا این مدل به سبب سادگی و آراستگی آن با لباستان برای جلب توجه رقابت نمی‌کند.
این مدل دم اسبی بسیار راحت است. موهایتان را شانه بزنید تا مرتب شود. دستانتان را روی دو طرف سر و درست جلوی گوش هایتان قرار دهید و موها را به عقب بکشید. همه موهایتان را که جمع کردید در یک دست بگیرید. چنانچه می‌خواید ساده باشید، تنها کافیست همه موهایتان را به سمت عقب ببرید و صاف کنید و سپس با یک کش مو ببندید.

 

اگر دوست دارید کمی جذاب‌تر به چشم بیایید، میتوانید با یک شانه ریشه‌ی موهایتان را پوش دهید، سپس به آنها کمی اسپری بزنید و در نهایت با یک کش ببندید. اگر میخواهید یه محیط رسمی بروید، مطمئن شوید که هیچ جای موهایتان، نامرتب نباشد. اگر دیدید جایی از موهایتان نامرتب است ، چند بار با انگشتان، آنها را شانه کنید.
اگر میخواهید ظاهر موهایتان آراسته باشد، قسمت باریکی از موی دم اسبی را دور کش مویتان بپیچید تا کش مو مشخص نباشد و ظاهر موهایتان مرتب تر شود اما اگر این مرحله را هم انجام ندهید، هنوز هم زیبا خواهید بود.

 

مدل موی پیچ ‌دار کنار سر

همیشه برای خانم‌ها جذاب است که موهای خود پیچ و تاب دهند. برای همین از بین انواع مدل بستن مو در خانه؛ مدل‌هایی که چندین پیچ و تاب کوچک در آن قراردارد پرطرفدار تر است. پیچیدن و مرتب کردن قسمتی از مو در یک طرف سر یکی از این مدل موهای زیبا است که امروزه بسیار ترند شده است. برای انجام دادن این مدل، باید برای شروع موهایتان را با شانه صاف کنید، بعد یک دسته از موهای بغل و جلو سرتان را جدا کنید و آنها را به هم پیچ دهید. به وسیله دو عدد گیره سر خواهید توانست این موج را گوشه سرتان محکم و ثابت نگه دارید. شیوه نصب گیره ها در این مدل در آراستگی و جلوه موهایتان اهمیت بالایی خواهد داشت. درانواع بستن مدل مو در خانه نیز تصویر زیر را مشاهده کنید که گیره‌ها به شکل صلیب بر روی قرار می گیرد و جلوه قابل توجه و زیبایی را ایجاد نموده است .

آموزش بافت یکطرفه

من از دوستداران مدل موی ترند و زیبای یکطرفه هستم و بنظر من این مدل مو، برای اکثر اشخاص با مدل صورت های متفاوت، بسیار زیبا و پرطرفدار است. این مدل از بین انواع بستن مدل مو در خانه، بسیار آسان و از بستن مو بصورت دم اسبی آغاز می شود. این شیوه بستن مو آسان و به سرعت ظاهر شما را از متوسط به فوق العاده می تواند تغییر دهد!

این مدل مناسب اشخاصی که مدل موی بسیار فانتزی می خواهند نمی باشد، چون تقریبا نامنظم است و در واقع آراستگیش به دلیل به هم ریختگیش میباشد!
در صورتی که بار اول است که این مدل مو را از بین انواع بستن مدل مو در خانه امتحان می کنید، روز بعد از روزی که دوش می گیرید، می توانید آنرا انجام دهید. وقتی موهایتان مقداری کثیف است، بر روی شانه هایتان تکان نخواهد خورد، و این آن چیزیست که ما از این مدل مو انتظار داریم.

انتخاب من این است که این مدل از انواع بستن مدل مو در خانه باید با شامپو خشک انجام شود و در صورتی که شامپوی خشک جهت حجیم تر شدن موهایتان ندارید، باید برای حجم دادن بیشتر به موها آنها را با شانه و سشوار پوش دهید. برای بستن مدل موی دم اسبی جذاب بهتر است انگشتانتان را به سمت یک طرف سرتان تکان دهید.
هر کدام از دو سمت سر مناسب برای این مدل مو هستند، سمتی که برای شما زیبا و جذابتر هست را به سلیقه ی خود انتخاب کنید. بعضی مواقی لباس شما تعیین میکند که کدام جهت جذابتر می باشد، برای مثال در صورتی که لباستان یک طرفش بند زیبایی دارد، احتمالا برایتان خوشایند نیست که آنرا مخفی کنید.
دم اسبی باید به صورت دم خرگوشی شل و پف دار و حجیم بسته شود و با سنجاق به سرتان وصل کنید. به یاد داشته باشید که نقطه جذابیت آن به هم ریختگی و کاملا منظم و مرتب نبودن آن میباشد.

اگر موهایتان منظم نیست و انتهای آن به سمت یک طرف متمایل شده است، ناراحت نباشید. این جلوه از این مدل مو، زیبایی و جذابیت این مدل مو را افزایش می دهد. از اسپری مو برای ثابت نگه داشتن این مدل در طول مهمانی یا در طول روز می توانید استفاده کنید.

من از دوستداران سنجاق‌های چسبیده به مو هستم. برای چسبناک شدن این مدل سنجاق ها باید آنها را روی یک عدد حوله یا کاغذ بگذارید و روی آن اسپری مو بزنید. وقتی مقداری خشک می شوند، برای بستن و جمع شدن مو روی سر از آنها کمک بگیرید.

برای جلوه زیباتر ان مدل مو بهتر است که جهت شیار دار سنجاق رو به سمت پایین قرار بگیردو بالای سنجاق که صاف میباشد روی مو قرار بگیرد. من نیز مدت ها سنجاق را برعکس استفاده می کردم و روش درست استفاده آنرا نمیدانستم.

 

گره متفاوت برای بستن مو در خانه

هیچکس دلش نمی خواهد در طول شبانه روز ظاهر به هم ریخته ای داشته باشد. استفاده از انواع مدل بستن مو در خانه شما را یاری می کند بعد از بیدار شدن سریع ظاهر خود را زیبا و آراسته کنید و در طول شبانه روز زیبا بنظر برسید. از انواع بستن مدل مو در خانه، بستن مو با گره های مختلف درپشت سر است.

برای این مدل مو باید اول موهایتان را پشت سر ببندید. از روی موهایتان دو قسمت را جدا کنید و آنها را با یک کش مناسب به یکدیگر متصل کنید. بعد از اتصال موها باید دم اسبی ایجاد شده را از جایی که مو بسته شده، به طرف داخل ببرید و آنرا از زیر موهایتان خارج کنید.

 

بافت موهای جلو

وقتی موهایتان در روزی خاص یا قراری ویژه به زیبایی حالت نمی گیرد، بهترین روش بافتن موهایتان میباشد و اگر به زیبایی و حرفه ای انجام شود میتواند شما را بسیار آراسته کند. بافتن از زیر مو و مدل فرانسوی، از بافت های ساده و معمول جذابتر است.
بافت فرانسوی کوچک از مدل های مورد پسند من است که با یک بافت یکطرفه ترکیب می‌شود. برای انجام این مدل، فرقتان را به یک طرف باز کنید. حالا بایستی در امتداد فرقتان، به شکل فرانسوی موهایتان را ببافید.

در قسمت جلوی موهایتان کمی فاصله دهید و شروع کنید به بافتن. وقتی به پشت گوشتان رسیدید، با وسیله یک کش همرنگ ، موهایتان را ببندید. در ادامه بقیه موهایتان را ساده ببافید و با بافت فرانسوی ترکیب کنید و روی شانه هایتان بیندازید.

این مدل مو را میتوانند خانم ها در تعطیلات استفاده کنند. تغییر دادن موها در تعطیلات، نوعی سرگرمی‌است. گاهی اوقات چیز ساده‌ای مانند تغییر در نحوه‌ی باز کردن فرق سر، می‌تواند تفاوت زیادی در کل ظاهر شما ایجاد کند.

 

مدل موی پیچ خورده فرانسوی

نباید همیشه مدل بستن مو در خانه از بین نمونه‌های سخت و مختلف انتخاب کنیم گاهی یک مدل موی فرانسوی و ساده می‌تواند شما را همانند یک زن امروزی که از مد روز پیروی می‌کند نشان دهد. برای آنکه این مدل مو را انجام دهید، ابتدا بایستی موهایتان را به سمت پشت سر ببرید. و موها را به شکل دم اسبی جمع کنید. سپس برای انجام مدل موی پیچ خورده فرانسوی، باید بدون این که حالت موها را به هم بریزد به سمت راست یا چپ پیچشان دهید. پس از پیچ دادن مو باید آن را به وسیله چند گیره روی سرتان محکم کنید تا حالتی که به موها داده‌اید ثابت بماند.

موی پیچ خورده برای موهای بلند

برای این مدل مو تنها کافیه 5 دقیقه زمان بگذارید تا موهای شما شیک و مرتب شود. این سبک برای مدل موی دخترانه کوتاه یا متوسط نیز مورد استفاده قرار میگیرد. تنها چیزی که باید انجام دهید این است که مو های خود را مرتب ببافید و انتهای آن را گره بزنید.

موهایتان را به خوبی شانه بزنید و حتما انتهای آن را صاف کنید سپس دو دسته مو از هر دو طرف جدا کنید مانند تصویر در پایین صورتتان آن را ببافید و با کمک یک کش مو انتهای آن را ببندید همچنین میتوانید آن را با یک پاپیون زیبا تزیین کنید.

 

موی حباب پیچ خورده

برای دختران مدل موی جذاب دیگری از انواع موهای پیچ خورده ارائه گردیده است.. بر روی موهای شلال و نازک این مدل مو فضا و حجم اندکی رو ایجاد می کند و زمانی که از دور نمایان می شود ظاهری سه بعدی خواهد داشت. برای این مدل مو بر اساس بلندی موهایتان حداقل 12 عدد کش مو مورد نیاز است.
باید در ابتدا موهای خود را بصورت مرتب و صاف شانه کنید از دو سمت مو قسمتی از موهای خود را جدا کنید در حال حاضر به اندازه یک انگشت فاصله بدهید و کش موی دیگری را ببندیدموهایتان را از میانه به دو قسمت تقسیم کنید و پایان مو را از وسط به داخل ببرید و دقیقا این عمل را در جهت دیگر مو تکرار کنید.

دم اسبی حبابی

آیا بستن موهایتان بصورت دم اسبی مورد پسندتان میباشد. این مدل مو شبیه دم اسبی معمولی می باشد و برای دختران ورزشکار نیز زیاد کاربرد دارد. بافت سخت و پیچیده ای برای این مدل مو وجود ندارد . وسایل مورد نیاز آن چند بند کش مو میباشد.
اول به خوبی موهایتان را شانه کنید و به وسیله کش های مو، بصورت دم اسبی موهای خود را ببندید به میزان نصف انگشت فاصله بدهید و سپس با کش مو ببندید با استفاده از یک شانه تیز جدا کننده یا سوزن های مخصوص بافندگی آنرا داخل قسمت بسته مو کنید و سپس بیرون بیاورید به نحوی که جلوه ی آن شبیه حباب شود. ( مانند تصویر )

تا انتهای مو این عمل را انجام دهید.

سخن آخر

از معیارهای مرتب و آراسته بودن افراد مرتب بودن موهای آنها میباشد. در مواقع بسیاری افراد برای زیباتر بنظر آمدن شنیون های با قیمت بالا استفاده می کنند و یا به آرایشگاه های گران قیمت می روند. در خانه می توان با صرف کمترین هزینه موهای خود را بسیار زیبا و آراسته کرد.

از انواع بستن مدل مو در خانه مدل مو گوجه ای مناسبی همه مدل صورت و سلیقه ای میباشد و سن شما در این حالت مو کمتر از سن معمول خود بنظر می آیید.

در مقاله مان به بررسی این مدل مو، مدل های مختلف بستن مو در خانه و قدم به قدم چند شیوه بستن متداول مو در خانه را آموزش دادیم. هر کدام از انواع مدل بستن مو در خانه را امتحان کرده اید میتوانید نتیجه را با ما در میان بگذارید.